Після знайомства з технічними особливостями Mercedes-benz GLC 350d ми вирішили провести окремий тест-драйв цієї версії кроссовера та порівняти її з найближчими конкурентами Audi Q5, BMW X3, Jaguar F-Pace та Porsche Macan. Як і очікувалось новий GLC 350d знаходиться десь посередині між 220d та AMG 43, пропонуючи вдалий баланс між динамікою та економічністю. Подолання водних перешкод пройшло успішно, але більшість часу GLC буде проводити на асфальтовому покритті.
Головна перевага моделі GLC 350d знаходиться під капотом! 3-літровий 6-циліндровий двигун з індексом 350d один з найбільш культивованих дизельних моторів на ринку. Максимальна потужність силової установки складає 255 к.с. Вже при 1600 оборах у хвилину на всі чотири колеса передається 620 Нм крутного моменту. Кроссовер вагою у 1,9 тони прискорюється з 0 до 100 км/год лише за 6,2 секунди при цьому середня витрата пального не перевищує 6 літрів на 100 км пробігу. В парі з двигуном агрегатується виключно 9-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей, яка розподіляє крутний момент між передньою та задньою висями у перемінній пропорції. Робота автомата вирізняється плавністю та неймовірною швидкістю. Завдяки вдалим налаштуванням мотора та коробки інженерам вдалося створити дійсно економічний кроссовер зі спортивними амбіціями.
Вишуканий 3-літровий агрегат нового GLC 350d коштує на 6 тисяч євро більше ніж 4-циліндровий 2,2-літровий мотор версії 220d. Враховуючи майже однакову витрату пального єдиною перевагою маленького двигуна є його ціна та відносно мала вартість технічного обслуговування. Недоліком 6-циліндрового двигуна є його вага, яка не кращим чином впливає на керованість автомобіля. В швидких поворотах кроссовер схильний до кренів, але плавність хода залишається на високому рівні.
В середині GLC 350d з легкістю розмістяться п’ять дорослих пасажирів та їх речі. Доречи, багажний відсік позашляховика вміщує 550 літрів корисного об’єму. Такі цифри дозволяють GLC не тільки не відставати від конкурентів, а і мати додаткові аргументи на свою користь. Водночас, високий поріг багажника додає незручностей при навантаженні в нього довгих та важких предметів. При складених спинках задніх сидінь корисний об’єм багажного відсіку збільшується до 1600 літрів.
Інтер’єр Mercedes-benz GLC 350d нагадав нам про інші моделі компанії. Тестовий кроссовер оснащений великою кількістю додаткового обладнання, тому виглядає салон просто чудово. Передня панель виконана з дуже якісних матеріалів, що підтверджує преміум стандарти бренду. До складу інформаційно-розважальної системи входить монітор, який за формою дуже нагадує всім відомий IPad.
Після їздових випробувань настала черга сісти за комп’ютер та спробувати сконфігурувати GLC 350d, як то кажуть під себе. Вибравши необхідні опції, ми дізналися, що вартість автомобіля дорівнює 90 тисяч євро. Таким чином, різниця між базовою моделлю 220d та обраним 350d склала 50 тисяч євро. Але не варто сильно засмучуватись, адже у конкурентів спостерігається аналогічна ситуація.
Порівняльна таблиця (максимальна кількість балів, якщо оцінка - 10)
Параметри |
Audi Q5 |
Mercedes-Benz GLC |
BMW X3 |
Porsche Macan |
Зовнішній вигляд |
10 |
10 |
9 |
10 |
Базова комплектація |
8 |
8 |
7 |
8 |
Опції (пакет) |
7 |
7 |
7 |
8 |
Якість обробки салону |
10 |
9 |
8 |
10 |
Прохідність |
5 |
5 |
5 |
5 |
Шумоізоляція |
10 |
10 |
9 |
9 |
Розгін |
9 |
8 |
9 |
10 |
Гальмування |
10 |
10 |
10 |
10 |
Престижність володіння |
10 |
10 |
9 |
10 |
Втрата в ціні |
7 |
8 |
7 |
8 |
Вартість |
6 |
7 |
8 |
5 |
Безпека |
10 |
10 |
10 |
10 |
Витрати пального |
8 |
7 |
7 |
7 |
Витрати на обслуговування |
6 |
6 |
6 |
5 |
Керованість |
9 |
8 |
10 |
10 |
Дизайн |
8 |
9 |
8 |
10 |
Індивідуальність |
7 |
8 |
7 |
9 |
Вартість додаткового обладнання |
6 |
7 |
7 |
5 |
Дилерська мережа |
8 |
8 |
9 |
7 |
Надійність |
9 |
9 |
9 |
9 |
Всього: |
163 |
164 |
161 |
165 |
Місце: |
3 |
2 |
4 |
1 |
Наприкінці тесту ми зазвичай підводимо підсумки та визначаємо переможця у суб’єктивному порівнянні з конкурентами. Незважаючи на вже не молодий вік, перше місце посів розкішний Porsche Macan. На другому місці герой нашого сьогоднішнього тесту - Mercedes-Benz GLC, а за ним розташувалися інші представники сегменту повнопривідних машин. Останнім часом, на європейському ринку нових автомобілів спостерігається справжній бум на компактні позашляховики престижних брендів і це додатково підсилює конкуренцію за лідерські позиції серед німецьких автовиробників…